Emilia Edman

Nyårsafton

Publicerad 2015-01-01 23:48:00 i Everyday,

Gott nytt år på er allihopa!! Hoppas ni hade en härligt kväll igår och att de flesta hämtat sig någorlunda från kalasandet nu idag! 
 
Själv hade jag något så otroligt trevligt så det går nästan bara inte att tänka sig! 
 
 
En liten bild från förrätten, där efter blev det spel, musik och umgänge innan vi stack ner till torget för att invänta tolvslaget och kolla på lite raketer!
 
 
Ja, Lollo valde att gömma sig i luvan menmen, älskar er tjejer <3
 
Idag har jag sovit större delen av dagen, tog tag i mig och hämtade bilen och mina grejer hos Tove innan jag åkte och jobba, blev dock bara en kort visit på jobbet innan jag åkte hem och myste med mamma till slutet på Ivanhoe och sedan Die Hard. Nu sitter jag dock själv i soffan och kollar på favvofilmen, Lord om the rings, alldeles för länge sedan man kollade på den känner jag!
 
Godnatt på er mina vänner så hörs vi imorgon!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia Maira

Hej och välkomna till min blogg! Jag som driver bloggen heter Emilia, jag är 24 år och sysselsätter mig just nu med att utbilda mig till ämneslärare på Linköpings Universitet. Målet är att bli historie- och svenskalärare för gymnasiet. Jag bor i en nyrenoverad 2a i Linköping tillsammans med min pojkvän Viktor och ragdollskatten Kira.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela