Emilia Edman

Plugggrisar

Publicerad 2014-07-11 10:13:50 i Old posts,

Idag är det dax. Antar att det är ganska många nervösa tjejer och killar runt om i Sverige nu... Är ju nämligen dax för första antagningsbeskedet till högskolan idag. 

Jag har ju sökt till ett program i Borås. Gjorde detta ganska sent så tyvärr lär jag nog inte komma in. Samtidigt vet jag inte ens om jag vill komma in... Har inte riktigt kommit så långt i mina funderingar än! 

Aja, hoppas ni alla ungdomar (eller äldre också för den delen) som sökt kommer in på det ni vill tillbringa framtiden med att göra! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia Maira

Hej och välkomna till min blogg! Jag som driver bloggen heter Emilia, jag är 24 år och sysselsätter mig just nu med att utbilda mig till ämneslärare på Linköpings Universitet. Målet är att bli historie- och svenskalärare för gymnasiet. Jag bor i en nyrenoverad 2a i Linköping tillsammans med min pojkvän Viktor och ragdollskatten Kira.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela