Emilia Edman

Jobbigt

Publicerad 2014-07-01 22:08:17 i Old posts,

Idag har jag jobbat min andra dag på netto! Trivs väldigt bra även om det är en stor omställning och jag känner att jag blir lite utmattad av allt nytt! Kanske inte så konstigt egentligen... 
Igår jobbade jag alltså 9h varav 45 min lunch/rast, idag jobbade jag 8h varav 30min lunch/rast. Dock tyckte jag andra dagenkändes mycket längre!! Kan ju ha något med att jobba kväll, vad vet jag?! 

Men även om det varit jobbigt så har det, hittills iallafall, varit riktigt kul. Nu taggar vi im för tredje dagen imorgon! Woopwoop!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia Maira

Hej och välkomna till min blogg! Jag som driver bloggen heter Emilia, jag är 24 år och sysselsätter mig just nu med att utbilda mig till ämneslärare på Linköpings Universitet. Målet är att bli historie- och svenskalärare för gymnasiet. Jag bor i en nyrenoverad 2a i Linköping tillsammans med min pojkvän Viktor och ragdollskatten Kira.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela