Emilia Edman

Hemma igen

Publicerad 2014-07-14 14:42:57 i Old posts,

Eller aa, kom egentligen hem igår men då ville jag bara packa upp, duscha och sen däcka i säng. 
Kan så här i efterhand säga att 10 dagar i husvagn är några dagar för mycket. Men kul hade vi iallafall. Blev inte riktigt lika mycket festande som förra året men å andra sidan är vi också äldre! Haha! 

Blev en del shoppat trots allt men ändå bara sånt som jag planerat för. Ett par röda hunterdtövlar - förvånade till och med mig själv, röda stövlar är rätt vågat för att vara mig. En brun lättvikts "vardagshjälm" - åter igen kors i taket. Kände ändå att det var dax efter snart 10 år med min gamla hjälm...
Utöver det blev det massa hästgodis i lösvikt och även glansspray. 

Allt utom stövlarna ska testköras ikväll!! 

Nu börjar nedräkningen till nästa års Falsterbo! Och det är ju inte överdrivet långt kvar tills GHS heller! Life is good! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia Maira

Hej och välkomna till min blogg! Jag som driver bloggen heter Emilia, jag är 24 år och sysselsätter mig just nu med att utbilda mig till ämneslärare på Linköpings Universitet. Målet är att bli historie- och svenskalärare för gymnasiet. Jag bor i en nyrenoverad 2a i Linköping tillsammans med min pojkvän Viktor och ragdollskatten Kira.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela