Emilia Edman

Falsterbopackning

Publicerad 2014-07-04 17:59:20 i Old posts,

Packar och planerar för fullt! Om några timmar rullar förhoppningsvis bilen mot Fritsla och därefter Falsterbo!! Som jag längtat! 

Hoppas nu vi får lika fint väder som förra året, kanske lite varmare! Och att allt går bra då det till slut blivit bestämt att vi ska köra själva ner med husvagnen. Ni som känner mig och mina vapendragare vet ju att förra gången vi gjorde det slutade inte så bra... 
Aja, vi är äldre och förhoppningsvis klockare nu! 

Har vi bra täckning där nere så ska jag försöka uppdatera en del ändå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia Maira

Hej och välkomna till min blogg! Jag som driver bloggen heter Emilia, jag är 24 år och sysselsätter mig just nu med att utbilda mig till ämneslärare på Linköpings Universitet. Målet är att bli historie- och svenskalärare för gymnasiet. Jag bor i en nyrenoverad 2a i Linköping tillsammans med min pojkvän Viktor och ragdollskatten Kira.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela